VSTUPNÍ NÁVŠTĚVA DO STUDIA
Detailní popis produktu
„Naše řemeslo se snažíme dělat s maximálním důrazem na kvalitu. Ke kvalitě patří preciznost a věnování pozornosti i těm nejmenším detailům. Proto vznikl koncept první vstupní návštěvy, který se zaměřuje na diagnostiku a čištění vašich vlasů.“
Co vás na "VSTUPNÍ NÁVŠTĚVĚ" čeká?
• Při této Vstupní návštěvě se zhodnocuje kvalita Vašich vlasů
– Povíte nám, jakou mají historii barvení, jakou péči používáte (ideálně si názvy značek napsat na lístek, který nám pak ukážete) a co Vám nevyhovuje nebo čeho byste naopak chtěla docílit.
• Toto sezení není určeno pro náročnější techniky barvení, NEOČEKÁVEJTE "PROMĚNU" (speciál – zesvětlování), ale na sjednocení a ozdravení barvy a střihu.
– Navrhneme, co by Vám slušelo, jakým směrem byste měla směřovat a jak by měly vypadat frekvence Vašich dalších návštěv.
– U dalších návštěv už může dojít k razantnější změně, protože Váš vlas bude po vstupní návštěvě kvalitně vyčištěný, sjednocený a po kvalitní domácí péči také zdravý.
Na jaké služby se můžete objednat po absolvování Vstupní návštěvy najdete ZDE.
A co vás nemine?
• 1 hodina konzultace a hloubkové čištění Malibu C. Jeho účinky najdete v tomto článku.
• 1.5 hodiny barvení kosmetikou Natulique a denní make-up se Zuii
• 1.5 hodiny stříhání vlasů, foukaná, styling, doporučení kosmetiky
» Důrazně doporučujeme nákup alespoň základního setu našich vlasových produktů, určených na domácí péči. Pokud budete používat vaše produkty, které my neznáme, ošidíte se o kvalitní výsledky našich střihů a barev. Produkty vám vždy doporučíme na základě aktuálních potřeb vašich vlasů, které se mohou v průběhu roku měnit.
» Vstupní návštěvu provádí kadeřníci Sára, Petra a Natálie. NE Martina Odstrčilová.
!!! Kupujete si konkrétní termín s časem, kdy bude první návštěva provedena.
• Zakoupený termín je závazný a nelze jej změnit, přeobjednat ani zrušit a to ani z důvodu nemoci.
• Nárokovat peníze zpět můžete pouze ve 14 denní zákonné lhůtě od zakoupení.
• Zmeškaná služba se klientovi nenahrazuje a je účtována v plné výši.
• Pokud se nemůžete v daný termín dostavit, může místo vás přijít někdo jiný. Prosíme abyste nás ale o změně informovali předem.
Toto potvrzujete souhlasem s obchodními podmínkami při ukončování objednávky.
» Pokud chcete zaslat dárkový poukaz poštou, informujete nás v ukončení objednávky do políčka "poznámka k objednávce". My Vám manuálně přidáme do objednávky dopravné za 150,- a teprve po upravené celkové ceně zaplatíte novou fakturu.
UPOZORŇUJEME, ŽE DÁRKY KTERÉ SE ZOBRAZÍ V NABÍDCE PŘI UZAVÍRÁNÍ OBJEDNÁVKY NEJSOU PŘIŘAZOVÁNY KE SLUŽBĚ, ALE POUZE K PRODUKTŮM NA NAŠEM ESHOPU. DÁREK BUDE Z OBJEDNÁVKY AUTOMATICKY VYJMUT.
Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat články. Prosím přihlaste se nebo registrujte.
Odpovědět