Vstupní návštěva

5 400 Kč
Momentálně nedostupné Momentálně nedostupné Momentálně nedostupné Momentálně nedostupné Momentálně nedostupné Momentálně nedostupné Momentálně nedostupné Momentálně nedostupné Momentálně nedostupné Momentálně nedostupné Momentálně nedostupné Zvolte variantu
Varianta

Detailní informace

Detailní popis produktu

 

„Naše řemeslo se snažíme dělat s maximálním důrazem na kvalitu. Ke kvalitě patří preciznost a věnování pozornosti i těm nejmenším detailům. Proto vznikl koncept první vstupní návštěvy, který se zaměřuje na diagnostiku a čištění vašich vlasů.“
 

Co vás na "VSTUPNÍ NÁVŠTĚVĚ" čeká?

Při této Vstupní návštěvě se zhodnocuje kvalita Vašich vlasů
– Povíte nám, jakou mají historii barvení, jakou péči používáte (ideálně si názvy značek napsat na lístek, který nám pak ukážete) a co Vám nevyhovuje nebo čeho byste naopak chtěla docílit.

 Toto sezení není určeno pro náročnější techniky barvení, NEOČEKÁVEJTE "PROMĚNU" (speciál – zesvětlování), ale na sjednocení a ozdravení barvy a střihu. 
– Navrhneme, co by Vám slušelo, jakým směrem byste měla směřovat a jak by měly vypadat frekvence Vašich dalších návštěv.
– U dalších návštěv už může dojít k razantnější změně, protože Váš vlas bude po vstupní návštěvě kvalitně vyčištěný, sjednocený a po kvalitní domácí péči také zdravý. 

Na jaké služby se můžete objednat po absolvování Vstupní návštěvy najdete ZDE.

 

A co vás nemine?

 1 hod konzultace a hloubkové čištění Malibu C. Jeho účinky najdete v tomto článku.
 1,5 hod barvení 
 1,5 hod stříhání vlasů, foukaná, styling, doporučení kosmetiky


» Důrazně doporučujeme nákup alespoň základního setu našich vlasových produktů, určených na domácí péči. Pokud budete používat vaše produkty, které my neznáme, ošidíte se o kvalitní výsledky našich střihů a barev. Produkty vám vždy doporučíme na základě aktuálních potřeb vašich vlasů, které se mohou v průběhu roku měnit. 

» Vstupní návštěvu provádí naši kadeřníci. NE Martina Odstrčilová.

 


 

!!! Kupujete si konkrétní termín s časem, kdy bude první návštěva provedena.
   
Zakoupený termín je závazný a nelze jej změnit, přeobjednat ani zrušit a to ani z důvodu nemoci.
   
Nárokovat peníze zpět můžete pouze ve 14 denní zákonné lhůtě od zakoupení.
   Zmeškaná služba se klientovi nenahrazuje a je účtována v plné výši. 
•   Pokud se nemůžete v daný termín dostavit, může místo vás přijít někdo jiný. Prosíme abyste nás ale o změně informovali předem.

Toto potvrzujete souhlasem s obchodními podmínkami při ukončování objednávky.

 





Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat články. Prosím přihlaste se nebo registrujte.

5
14x
4
0x
3
2x
2
0x
1
9x
1
LK Avatar autora | 25.3.2024
Dobry den, tento system objednavani, ktery popisuji damy touzici se stat vasimi zakaznicemi, je opravdu nestastny. Neni vam lito, ze odrazujete spoustu dam jen diky tomuto systemu? Jake jsou duvody, proc neobjednate zakaznice klidne na rok dopredu, ale at kazda muze ziskat svuj termin? Dekuji za reakci, urcite to zajima vsechny.
A Avatar autora Administrator (Administrátor) 25.3.2024
Dobrý den, Lucie. Momentálně je v pořadníku na newsletery 10.000 čekatelek. To je opravdu enormní číslo. Pokud bych teď měla všechny objednat, tak máme diář na několik let dopředu plný. Přitom kapacita studia je proměnlivá a my přijímáme nové klientky jedině v případě, že nám vzniknou volná místa, která neobsadily stálé zákaznice. Proto každý měsíc nabíráme jiný počet nových klientek a některý měsíc dokonce žádné termíny nenabízíme. Příjem nových klientek je také závislí na množství kadeřnic, které v našem studiu pracují. V průběhu roku může jedna či dvě kadeřnice ze studia odejít a to by byl velký problém, pokud bychom měli nové klientky objednané i rok dopředu. Asi by se vám nelíbilo, kdybychom vám po roce čekání zrušili termín kvůli nedostatku personálu. Chápu, že to může být pro zájemkyně nepříjemné a frustrující, ale když se na to pokusíte podívat z naší strany, tak pochopíte, že to je asi nejlepší možnost.
5
Avatar autora | 25.3.2024
Jsem na tom stejně. Zainteresovala jsem do nákupu všechny kolegy ze zaměstnáni a nic. Začátek přitom vypadal tak nadějně! Ale asi pouhých 20 sekund. O to smutnější je zklamání.
1
VZ Avatar autora | 25.3.2024
Je to více než roční frustrace a zklamání. Nechápu, jak je možné, že se někdo objedná, koho systém pustí a koho ne. Je to dost ponižující systém a už mi to bere chuť to zkoušet dál. Přeju všem, které se dostaly, mě se to opět nepovedlo :-/
1
JM Avatar autora | 25.3.2024
V 10:00 jsem si vybrala termin na 24.04.2024 a nez jsem objednavku dokoncila, tak v 10:01 zase vsechny terminy nedostupne. Dostanu se ke kliknuti "zavazne objednat" (v 10:01) a termin uz je nedostupny. To same jako predchozi mesic.. Tenhle system nakupu je opravdu velmi spatny.
5
Avatar autora | 25.3.2024
Dobrý den, mám po několikáté stejnou zkušenost jako Blanka Sitařová. Je to škoda, člověk je natěšený, že se mu povedlo ulovit termín a při platbě během pár vteřin je termín nedostupný.Asi by to potřebovalo vyladit a nebo změnit způsob objednání. Už to asi taky zkoušet nebudu, je to ztracený čas.
1
BS Avatar autora | 23.2.2024
Také přidám dnešní zkušenost, číhala jsem na nové termíny dobrých 15 minut předem, přihlášená do e-shopu s předvyplněnými údaji, aktualizace stránky co 1-2 sekundy. Hned jak se v 10:00 objevily dostupné termíny, hodila jsem jeden do košíku a než jsem se proklikla k platbě, byl už zase nedostupný. Upřímně pochybuji, že je technicky možné, aby někdo během 2 sekund platbu stihnul dokončit. Je mi líto, ale tuhle podivnou loterii už hrát nebudu.
1
KV Avatar autora | 23.2.2024
Dobrý den, mám stejný problém, jaký již někdo popisoval níže - číhala jsem na termíny před 10:00 i po 10:00, neustále obnovovala stránku, ale ani na počítači ani na mobilním telefonu se žádný termín neobjevil jako dostupný... neustále je zobrazeno jen "momentálně nedostupný termín"... budu ráda za tip, jak to udělat, aby se termín zobrazil jako dostupný a já se mohla (příště) pokusit proklikat k platbě.
A Avatar autora Administrator (Administrátor) 23.2.2024
Dobrý den. Budeme to řešit s poskytovatelem e-shopu, ale myslím, že je to o přetížení sítě. V daný moment několik tisíc lidí najednou.
5
OB Avatar autora | 23.2.2024
Dnes 23.2.2024 v 11:40 mám stále termíny momentálně nedostupné. Několikrát jsem se přihlásila, dala znovu do košíku a nic. Tak nevím, kde se stala chyba, když někomu systém funguje a někomu ne. Ani na PC ani na mobilu. Snad někdy příště☹️
1
DK Avatar autora | 23.2.2024
To je tak rychlé, že nestihnu vidět ani dostupné termíny 🫣😂 nešťastný systém 🧐
5
LV Avatar autora | 26.1.2024
Dobrý večer, doteď se mě jeví termíny jako nedostupné. Nikdy předtím to tak nebylo. Vždy se me objevilo skladem a potom vyprodáno myslela jsem a čekala jsem na email jako tomu bylo už jednou ze byl nejaky výpadek a bude se naskladňovst jindy.Včera jsem od půl desáté seděla na tabletu a telefonu čekala jsem a nic. Zkouším to už skoro rok. Tak snad to někdy vyjde.
5
PZ Avatar autora | 25.1.2024
Dobrý den, od 9.40 hod aktualizují stránku a sleduji možnost termínu na 2/2024 současně na třech zařízeních, ale nevím co dělám špatně. Vidím pouze termíny a stále jako nedostupné, pokud jsou dostupné změní se na stránce u možnosti objednávek status na dostupné? Můžu prosím zavolat někomu konkrétně klidně i nějaké úspěšné ,,lovkyni" termínu?Vím že je o tuto službu enormní zájem tak jen ať vím že se snažím správně. Mob.775088553
5
KV Avatar autora | 25.1.2024
Dobrý den, dnes velké zklamání .. termíny měly být naskladněny v 10h (+- nějaká minutka). Tak jsem si v 9h sedla k počítači a objednávala si v klidu šampóny a když jsem se náhodou kolem 9:30h podívala na objednávku poukazů - všechny únorové termíny již vyprodané. Kdybych to věděla, sledovala bych asi už od 9h obrazovku. Bohužel už zkouším asi počtvrté a bohužel se mi to ještě nepodařilo ulovit. Naskladnit termíny skoro o hodinu dříve než bylo avizované mi přijde tak trochu nefér. Děkuji a i přesto budu zkoušet lovit dál.
A Avatar autora Administrator (Administrátor) 25.1.2024
Dobrý den. Termíny byly neskladněny přesně v 10h. V informačním emailu píšeme, že vše děláme ručně. To znamená, že ručně i vypisujeme a nastavujeme všechny varianty termínů. Musíme si je tedy nejprve nachystat, všechny vypsat s tím, že je necháváme na 0 jako vyprodané. Pět minut před domluveným prodejem si všechny termíny neskladníme po 1ks a přesně na minutu v domluvenou dobu změnu v naskladnění uložíme. Takže ano, termíny máme připravené i den předem a jeví se jako vyprodané, ale my je naskladníme přesně v domluvenou dobu. Nemáme důvod tyto pravidla obcházet. Věřte, že všichni mají z naší strany stejné možnosti. Je pro nás důležité, aby byl systém prodeje z naší strany spravedlivý. Děkujeme za váš zájem a trpělivost. Zájemkyň je opravdu hodně a není snadné si termín ulovit.
5
PW Avatar autora | 23.12.2023
Tak dnes je 23.12. a pořád čtu termíny se jeví jako nedostupné a to to sleduji a zkouším vkládat do košíku od 21.12. 18 hod. kdy měly být termíny uvolněny. Není šance.🤔
A Avatar autora Administrator (Administrátor) 23.12.2023
Dobrý den. Vše jsem sdílela i na sociálních sítích. Termíny byly neskladněny přesně v 21.12. v 18:00 a za 1,5 minuty byly prodané. Zájem je opravdu enormní a teď před Vánoci se není čemu divit. Hodně lidí nakupovalo poukazy jako dárek pod stromeček.
5
HM Avatar autora | 1.11.2023
Termín se mi podařilo ulovit asi na pátý pokus - tzn. jde to. Studio je moc hezké, kadeřnice milé a příjemné, jednání vstřícné. Poradí, doporučí, vše s ohledem na typ vlasů a vašeho životního stylu.
3
EJ Avatar autora | 30.8.2023
Měla jsem velké očekávání a těšila se na vstupní návštěvu do studia. S výsledkem jsem spokojená tak na půl. Přístup slečny kadeřnice byl báječný, používaná kosmetika také, výsledná barva rovněž. Nicméně se střihem se trápím ještě teď, konkrétně s ofinou. Mám ji tedy už od malička v různých obměnách. Tu, se kterou jsem přišla do studia, mi slečna kadeřnice zahustila a sestříhala. Hustota mi krapet zhoršila údržbu, i přes foukání dle doporučení se mi všemožně překlápí a nedrží úplně tvar. Ale to vem čert. Kamenem úrazu je střih ofiny. Ten mi vůbec nesedne ke tvaru obličeje. Mám výraznou úzkou špičatou bradu a ofina "ala Ivánek" mi nehezky obličej orámovala. Takže momentálně nově ostříhanou vrstvu ofiny stejně češu dozadu a maskuji ji v délce ostatních vlasů. Víceméně pořád nosím culík, abych ji schovala.
5
Avatar autora | 24.8.2023
Dobrý den, dnes jsem čekala u počítače na volné termíny. V 17.00 hod. naskočily. Ihned jsem klikla na první, který mě napadl a vložila do košíku. Bohužel se mi v košíku neukázal?!?!?!?!? Vrátila jsem se proto zpět k termínům, které již byly vyprodány......Pochybuji, že všichni v pár sekundách stihli dokončit své objednávky, proto si o tom asi budu myslet své.
A Avatar autora Administrator (Administrátor) 25.8.2023
Dobrý den. Bohužel takto to s nákupem vstupní návštěvy je. My nejsme schopni kohokoli upřednostnit, pokud to naznačujete. Kdybychom to chtěli udělat, tak mu dáme normálně termín a nedáváme to na Eshop. Mrzí mě, že vám to nevyšlo, ale zájem je tak obrovský, že nám těch pár míst doslova okamžitě zmizí.
3
LR Avatar autora | 26.7.2023
Ten objednávkový klikací systém je opravdu za trest. Tentokrát jsem to poprvé málem stihla, v košíku mě ale zdržela položka doprava, kterou jsem zmateně zkoušela odstranit - ale tato možnost nefungovala. Ok, 150 navíc bych přežila, ale i těch několik vteřin zaváhání stačilo, abych už nestihla zaplatit. Teď někdy to bude půl roku, snad se stihnu jako věrná fanynka objednat než si budu vlasy přisedávat. Každopádně tento systém objednání bych nejraději hodnotila do mínusu.
5
JV Avatar autora | 15.4.2023
Smůla 10 min po 15 hodině a všechny R termíny na květen pryč 😥
5
LS Avatar autora | 31.3.2023
Dobrý den, připojuji se, opravdu je to jenom o rychlosti a štěstí. Po předchozím neúspěšném pokusu se to i mně v sobotu podařilo a moc se těším na vstupní návštěvu.
A Avatar autora Administrator (Administrátor) 2.4.2023
Dobrý den. Díky za zpětnou vazbu. Jsme moc rádi, že se vám podařilo ulovit termín a už nyní se na vás moc těšíme.
5
MZ Avatar autora | 31.3.2023
Ještě nemohu hodnotit samotnou vstupní návštěvu ve studiu, ale mohu ubezpečit, že po mnoha pokusech jsem v sobotu získala termín a je to jen o rychlosti a štěstí.
A Avatar autora Administrator (Administrátor) 2.4.2023
Dobrý den. Opravdu moc děkujeme za vaši recenzi, protože je někdy těžké vyvracet domněnky některých zájemkyň, které tvrdí, že je to nemožné. Jsem ráda, že se vám to podařilo a budeme se na vás moc těšit.
5
IK Avatar autora | 28.3.2023
Dobry den, stalo se mi totez jiz dvakrat. Terminy byly pryc tak rychle, ze snad ani nebylo fyzicky mozne rozbalit zalozku s terminy, natoz pokracovat v nakupu. Takze, jakkoli ceka 5500 zajemkyn, za 20 sekund se fakticky nelze proklikat az k platebnim udajum, aniz by vam to na konci procesu nereklo, ze termin UZ neni volny, i kdyz jste ho zvladla dat do kosiku...
A Avatar autora Administrator (Administrátor) 29.3.2023
Dobrý den, chápu, že je to rychlé, ale fakticky se prokliknut lze. Vždyť někdo ty termíny koupí. To, že je termín v košíku neznamená, že je rezervovaný. Tuto možnost náš Eshop bohužel nenabízí.
1
IB Avatar autora | 25.3.2023
Ráda bych se podělila se svou negativní zkušeností při objednávce poukazu na vstupní prohlídku.I když jsem registrovaný zákazník na e-shopu a odběratel newslettersu , nebylo možné podle informací na newslettersu, zakoupení poukazu realizovat .Od 14 h jak bylo avizované jsme čekali s manželem na 2 mobilech a 1 tabletu na vypsání termínu.Termíny naskočily až 14.25 a během několika sekund bylo 35 termínů vyprodáno. Myslíme si, že termíny byly již dopředu zajednány a vykoupeny. Považujeme to za neseriózní přístup a stálo by za zvážení , změnu systému na zakoupení tohoto poukazu.
A Avatar autora Administrator (Administrátor) 26.3.2023
Dobrý den. Moc nás mrzí, že se vám nepodařilo termín do našeho studia ulovit. V informativním e-mailu je napsáno, že termíny jsou naskladňovány manuálně a že je třeba počítat s případným zpožděním naskladnění. Tentokrát jsme se trápili s výpadkem internetu, proto jsme termíny přidali o 25 minut později, než bylo plánováno. Nikdo nemá termíny předobjednané nebo rezervované. Tak jako vy, tam čekalo dalších 5.500 zájemkyň, které jsou také registrované. Přidaných 35 termínů se vyprodalo za 20 sekund. Je to o rychlosti a o štěstí. Zájemců je opravdu hodně. Tento systém nám přijde spravedlivý a účinný. Jediné, co je na něm špatně je to, že nemůžeme pokrýt volné termíny pro všechny zájemce a vždy zbydou ti, kteří volný termín neuloví.
5
DT Avatar autora | 15.2.2023
Absolutní zklamání :-(. Odcházela jsem s brekem.
A Avatar autora Administrator (Administrátor) 18.2.2023
Dobrý den. Moc nás mrzí, že jste s účesem nebyla spokojená. Vaše vlasy byly velmi jemné a v délkách prořídlé. Ostříhali jsme vám s těží 4 cm, které bylo nutné odstřihnout, aby měl účes nějaký tvar. Barva se nijak razantně neměnila, pouze jsme sjednotili odstín. Ke změně došlo a za mě rozhodně k lepšímu. V každém případě vaši recenzi přijímáme. Věřím, že si brzy na nový účes zvyknete a uvědomíte si, jak vám sluší.
Nevyplňujte toto pole:
JM Avatar autora 25.3.2024 10:04
V 10:00 jsem si vybrala termin na 24.04.2024 a nez jsem objednavku dokoncila, tak v 10:01 zase vsechny terminy nedostupne. Dostanu se ke kliknuti "zavazne objednat" (v 10:01) a termin uz je nedostupny. Tenhle system je opravdu velmi spatny.
Odpovědět
L Avatar autora nové termíny 3.8.2023 09:12
Dobrý den, nikde se mi nepodařilo najít, kdy se dávají na e-shop nové termíny na vstupní návštěvu. Děkuji za info, LEnka
Odpovědět
Grafický návrh vytvořil a nakódoval Shoptak.cz