VSTUPNÍ NÁVŠTĚVA DO STUDIA

4 800 Kč
Vyprodáno Vyprodáno Vyprodáno Vyprodáno Vyprodáno Vyprodáno Vyprodáno Vyprodáno Vyprodáno Vyprodáno Vyprodáno Vyprodáno Zvolte variantu
Varianta

Vstupní návštěva je určena pro nové zájemkyně o naše služby, nebo pro klientky, které nás dlouho nenavštívily. "Hlídací pes" u této položky nefunguje.

Detailní informace

Detailní popis produktu

 

„Naše řemeslo se snažíme dělat s maximálním důrazem na kvalitu. Ke kvalitě patří preciznost a věnování pozornosti i těm nejmenším detailům. Proto vznikl koncept první vstupní návštěvy, který se zaměřuje na diagnostiku a čištění vašich vlasů.“

 

Co vás na "VSTUPNÍ NÁVŠTĚVĚ" čeká?

Při této Vstupní návštěvě se zhodnocuje kvalita Vašich vlasů
– Povíte nám, jakou mají historii barvení, jakou péči používáte (ideálně si názvy značek napsat na lístek, který nám pak ukážete) a co Vám nevyhovuje nebo čeho byste naopak chtěla docílit.

 Toto sezení není určeno pro náročnější techniky barvení, NEOČEKÁVEJTE "PROMĚNU" (speciál – zesvětlování), ale na sjednocení a ozdravení barvy a střihu. 
– Navrhneme, co by Vám slušelo, jakým směrem byste měla směřovat a jak by měly vypadat frekvence Vašich dalších návštěv.
– U dalších návštěv už může dojít k razantnější změně, protože Váš vlas bude po vstupní návštěvě kvalitně vyčištěný, sjednocený a po kvalitní domácí péči také zdravý. 

Na jaké služby se můžete objednat po absolvování Vstupní návštěvy najdete ZDE.

 

A co vás nemine?

 1 hodina konzultace a hloubkové čištění Malibu C. Jeho účinky najdete v tomto článku.
 1.5 hodiny barvení kosmetikou Natulique a denní make-up se Zuii
 1.5 hodiny stříhání vlasů, foukaná, styling, doporučení kosmetiky


» Důrazně doporučujeme nákup alespoň základního setu našich vlasových produktů, určených na domácí péči. Pokud budete používat vaše produkty, které my neznáme, ošidíte se o kvalitní výsledky našich střihů a barev. Produkty vám vždy doporučíme na základě aktuálních potřeb vašich vlasů, které se mohou v průběhu roku měnit. 

» Vstupní návštěvu provádí kadeřníci Sára, Petra a Natálie. NE Martina Odstrčilová.

 


 

!!! Kupujete si konkrétní termín s časem, kdy bude první návštěva provedena.
   
Zakoupený termín je závazný a nelze jej změnit, přeobjednat ani zrušit a to ani z důvodu nemoci.
   
Nárokovat peníze zpět můžete pouze ve 14 denní zákonné lhůtě od zakoupení.
   Zmeškaná služba se klientovi nenahrazuje a je účtována v plné výši. 
•   Pokud se nemůžete v daný termín dostavit, může místo vás přijít někdo jiný. Prosíme abyste nás ale o změně informovali předem.

Toto potvrzujete souhlasem s obchodními podmínkami při ukončování objednávky.

 

 » Pokud chcete zaslat dárkový poukaz poštou, informujete nás v ukončení objednávky do políčka "poznámka k objednávce". My Vám manuálně přidáme do objednávky dopravné za 150,- a teprve po upravené celkové ceně zaplatíte novou fakturu.  

 



UPOZORŇUJEME, ŽE DÁRKY KTERÉ SE ZOBRAZÍ V NABÍDCE PŘI UZAVÍRÁNÍ OBJEDNÁVKY NEJSOU PŘIŘAZOVÁNY KE SLUŽBĚ, ALE POUZE K PRODUKTŮM NA NAŠEM ESHOPU. DÁREK BUDE Z OBJEDNÁVKY AUTOMATICKY VYJMUT



Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat články. Prosím přihlaste se nebo registrujte.

5
6x
4
0x
3
2x
2
0x
1
2x
3
EJ Avatar autora | 30.8.2023
Měla jsem velké očekávání a těšila se na vstupní návštěvu do studia. S výsledkem jsem spokojená tak na půl. Přístup slečny kadeřnice byl báječný, používaná kosmetika také, výsledná barva rovněž. Nicméně se střihem se trápím ještě teď, konkrétně s ofinou. Mám ji tedy už od malička v různých obměnách. Tu, se kterou jsem přišla do studia, mi slečna kadeřnice zahustila a sestříhala. Hustota mi krapet zhoršila údržbu, i přes foukání dle doporučení se mi všemožně překlápí a nedrží úplně tvar. Ale to vem čert. Kamenem úrazu je střih ofiny. Ten mi vůbec nesedne ke tvaru obličeje. Mám výraznou úzkou špičatou bradu a ofina "ala Ivánek" mi nehezky obličej orámovala. Takže momentálně nově ostříhanou vrstvu ofiny stejně češu dozadu a maskuji ji v délce ostatních vlasů. Víceméně pořád nosím culík, abych ji schovala.
5
Avatar autora | 24.8.2023
Dobrý den, dnes jsem čekala u počítače na volné termíny. V 17.00 hod. naskočily. Ihned jsem klikla na první, který mě napadl a vložila do košíku. Bohužel se mi v košíku neukázal?!?!?!?!? Vrátila jsem se proto zpět k termínům, které již byly vyprodány......Pochybuji, že všichni v pár sekundách stihli dokončit své objednávky, proto si o tom asi budu myslet své.
A Avatar autora Administrator (Administrátor) 25.8.2023
Dobrý den. Bohužel takto to s nákupem vstupní návštěvy je. My nejsme schopni kohokoli upřednostnit, pokud to naznačujete. Kdybychom to chtěli udělat, tak mu dáme normálně termín a nedáváme to na Eshop. Mrzí mě, že vám to nevyšlo, ale zájem je tak obrovský, že nám těch pár míst doslova okamžitě zmizí.
3
LR Avatar autora | 26.7.2023
Ten objednávkový klikací systém je opravdu za trest. Tentokrát jsem to poprvé málem stihla, v košíku mě ale zdržela položka doprava, kterou jsem zmateně zkoušela odstranit - ale tato možnost nefungovala. Ok, 150 navíc bych přežila, ale i těch několik vteřin zaváhání stačilo, abych už nestihla zaplatit. Teď někdy to bude půl roku, snad se stihnu jako věrná fanynka objednat než si budu vlasy přisedávat. Každopádně tento systém objednání bych nejraději hodnotila do mínusu.
5
JV Avatar autora | 15.4.2023
Smůla 10 min po 15 hodině a všechny R termíny na květen pryč 😥
5
LS Avatar autora | 31.3.2023
Dobrý den, připojuji se, opravdu je to jenom o rychlosti a štěstí. Po předchozím neúspěšném pokusu se to i mně v sobotu podařilo a moc se těším na vstupní návštěvu.
A Avatar autora Administrator (Administrátor) 2.4.2023
Dobrý den. Díky za zpětnou vazbu. Jsme moc rádi, že se vám podařilo ulovit termín a už nyní se na vás moc těšíme.
5
MZ Avatar autora | 31.3.2023
Ještě nemohu hodnotit samotnou vstupní návštěvu ve studiu, ale mohu ubezpečit, že po mnoha pokusech jsem v sobotu získala termín a je to jen o rychlosti a štěstí.
A Avatar autora Administrator (Administrátor) 2.4.2023
Dobrý den. Opravdu moc děkujeme za vaši recenzi, protože je někdy těžké vyvracet domněnky některých zájemkyň, které tvrdí, že je to nemožné. Jsem ráda, že se vám to podařilo a budeme se na vás moc těšit.
5
IK Avatar autora | 28.3.2023
Dobry den, stalo se mi totez jiz dvakrat. Terminy byly pryc tak rychle, ze snad ani nebylo fyzicky mozne rozbalit zalozku s terminy, natoz pokracovat v nakupu. Takze, jakkoli ceka 5500 zajemkyn, za 20 sekund se fakticky nelze proklikat az k platebnim udajum, aniz by vam to na konci procesu nereklo, ze termin UZ neni volny, i kdyz jste ho zvladla dat do kosiku...
A Avatar autora Administrator (Administrátor) 29.3.2023
Dobrý den, chápu, že je to rychlé, ale fakticky se prokliknut lze. Vždyť někdo ty termíny koupí. To, že je termín v košíku neznamená, že je rezervovaný. Tuto možnost náš Eshop bohužel nenabízí.
1
IB Avatar autora | 25.3.2023
Ráda bych se podělila se svou negativní zkušeností při objednávce poukazu na vstupní prohlídku.I když jsem registrovaný zákazník na e-shopu a odběratel newslettersu , nebylo možné podle informací na newslettersu, zakoupení poukazu realizovat .Od 14 h jak bylo avizované jsme čekali s manželem na 2 mobilech a 1 tabletu na vypsání termínu.Termíny naskočily až 14.25 a během několika sekund bylo 35 termínů vyprodáno. Myslíme si, že termíny byly již dopředu zajednány a vykoupeny. Považujeme to za neseriózní přístup a stálo by za zvážení , změnu systému na zakoupení tohoto poukazu.
A Avatar autora Administrator (Administrátor) 26.3.2023
Dobrý den. Moc nás mrzí, že se vám nepodařilo termín do našeho studia ulovit. V informativním e-mailu je napsáno, že termíny jsou naskladňovány manuálně a že je třeba počítat s případným zpožděním naskladnění. Tentokrát jsme se trápili s výpadkem internetu, proto jsme termíny přidali o 25 minut později, než bylo plánováno. Nikdo nemá termíny předobjednané nebo rezervované. Tak jako vy, tam čekalo dalších 5.500 zájemkyň, které jsou také registrované. Přidaných 35 termínů se vyprodalo za 20 sekund. Je to o rychlosti a o štěstí. Zájemců je opravdu hodně. Tento systém nám přijde spravedlivý a účinný. Jediné, co je na něm špatně je to, že nemůžeme pokrýt volné termíny pro všechny zájemce a vždy zbydou ti, kteří volný termín neuloví.
5
DT Avatar autora | 15.2.2023
Absolutní zklamání :-(. Odcházela jsem s brekem.
A Avatar autora Administrator (Administrátor) 18.2.2023
Dobrý den. Moc nás mrzí, že jste s účesem nebyla spokojená. Vaše vlasy byly velmi jemné a v délkách prořídlé. Ostříhali jsme vám s těží 4 cm, které bylo nutné odstřihnout, aby měl účes nějaký tvar. Barva se nijak razantně neměnila, pouze jsme sjednotili odstín. Ke změně došlo a za mě rozhodně k lepšímu. V každém případě vaši recenzi přijímáme. Věřím, že si brzy na nový účes zvyknete a uvědomíte si, jak vám sluší.
Nevyplňujte toto pole:
L Avatar autora nové termíny 3.8.2023 09:12
Dobrý den, nikde se mi nepodařilo najít, kdy se dávají na e-shop nové termíny na vstupní návštěvu. Děkuji za info, LEnka
Odpovědět
Grafický návrh vytvořil a nakódoval Shoptak.cz